Ταξίδι στο χωροχρόνο

Processed with VSCOcam with b4 preset

Στο μετρό, ο χρόνος ορίζεται ως ένα συνεχές με αρχή την είσοδο ενός πεπερασμένου επιβάτη στο βαγόνι, τέλος την έξοδό του από αυτό και μονάδα μέτρησης τα μεσοδιαστήματα των στάσεων. Αντίστοιχα, ο χώρος ορίζεται ως ένα συνεχές με αρχή και τέλος τις φρακτές του βαγονιού και μονάδα μέτρησης τα πυκνώματα και αραιώματα του πλήθους μέσα σ’ αυτό.

Μετρώντας χρόνο, παρασύρεται κανείς να μετράει και χώρο στην κάψουλα του μετρό. Αντιμεταθέσεις, συμπληρώματα, αδειάσματα θέσεων, χειρολαβές πιασμένες κι αφημένες, τοποθετήσεις μηρών σε διαχωριστικά, γλυστρίματα αγκώνων σε πόρτες ερμητικές, όσο αυτές εκτελούν τα διαδοχικά ανοίγματα και κλεισίματά τους.
Κι αφού υπάρχει ο χωροχρόνος και τα άτομα, υπάρχει και η επικοινωνία, ενίοτε λεκτική, κάποιες φορές βλεμματική, κάποιες άλλες χειρονομιακή. Αναλογική μεταξύ αγνώστων που σπρώχτηκαν τυχαία στο χωροχρόνο ή με τους εκτός κάψουλας, ψηφιακή, σε smart κωδικοποίηση.

08:17. Πανόρμου. Ένας άνδρας και μια γυναίκα συνομιλούν σχετικά με τη δυσκολία τους να θυμούνται ημερομηνίες από ονομαστικές γιορτές. Μια νεαρή χαμογελά στην οθόνη του κινητού της τηλεφώνου έχοντας διαβάσει μια κωδικοποίηση από κάποιον εκτός κάψουλας.
08:19. Κατεχάκη. Μια γυναίκα με φρεσκοκουρεμένο κοντό καρέ σταχτιάς απόχρωσης σηκώνεται απ’ τη θέση της και κατευθύνεται προς τις θύρες, δαγκώνοντας ελαφρώς τα νύχια στ’ ακροδάχτυλα του αριστερού της χεριού.
08:20. Εθνική Άμυνα. Ένας άνδρας που ολοφάνερα πάει για προπόνηση στέκεται με τονισμένα γόνατα σ’ ετοιμότητα. Γυαλιά ηλίου και ακουστικά του εξασφαλίζουν μια καλή μόνωση από το περιβάλλον.
08:23. Χολαργός. Τριψίματα ματιών και χασμουρητά σε καταστολή, κοινός τόπος τριών επιβατών. Το κόκκινο της στάσης, ως από μηχανής θεός και φίλος της ανθρώπινης λειτουργικότητας, προσφέρει λίγη ένταση, απαραίτητη προϋπόθεση μιας στιγμιαίας διαύγειας.
08:25. Νομισματοκοπείο.
08:27. Αγία Παρασκευή.
08:28. Χαλάνδρι. Ένα νέο άτομο με μανταρινί τσάντα. Ξαφνική δίψα. Κατανάλωση υγρών, σημείο αναφοράς τριών επιβατών. Νερό, καφές, πορτοκαλάδα. Ικανοποίηση αναγκών σύμμεικτων από βιολογικές και κοινωνικές ενάρξεις. Διψώ μαζί με άλλους άρα υπάρχω μαζί. Ή και αλλιώς, δίψα για συνύπαρξη.
08:30. Δουκίσσης Πλακεντίας. Τέλος διαδρομής.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s